Reklamation

Kære kunde.

Tak for din henvendelse vedr. reklmation - det gør det muligt for os at håndtere sagen hurtigt og effektivt.

1. PAK VAREN NED

Sørg for at emballere varen ordentligt så der ikke opstår fragtskader. Udfyld en seddel med beskevelse af reklmationen og send seddelen sammen med returpakken.

Husk at tilføje navn og ordre nr.

2. SEND DEN RETUR TIL OS

Du kan købe en GLS returlabel til DKK 49,00 her
Hvis du køber den vil du modtage en email med en label som skal printes og sættes uden på kassen.

 

Pakken sendes til:
Pixojet.dk
Siriusvej 17
7430 Ikast

3. ELLER AFLEVER DEN HOS OS

Alternativt kan du selv aflevere pakken i vores butik - åbningstider 08.00 - 16.00 (Fredag til 14.30)

 

Vi vender tilbage til dig så snart vi har modtaget pakken 😀👍

 

 

Reklamationsretten dækker fejl og mangler på et produkt
Den dækker ikke skader opstået ved uheld eller forkert brug.

VIGTIGT: Hvis det viser sig, at den fejl, du klager over, er selvforskyldt og ikke skyldes en mangel ved varen, skal du selv betale omkostningerne for undersøgelse af produktet samt fragtomkostninger.

En selvforskyldt fejl kan fx være forkert brug, brug i strid med brugsanvisningen eller skader opstået ved uheld eller sammenstød med andre genstande.


Du skal selv sørge for at få varen retur til os.

Ved gyldig reklamation refunderes fragten som er købt hos os, så du ikke har haft omkostninger.

 

Med venlig hilsen 

Pixojet kundeservice