FAQ Garanti & Reklamation

Q: Jeg har ikke modtaget min bestilling fra Pixojet, hvad gør jeg?

A: Pixojet sender alle vores varer gennem GLS og DAO, som leverer varerne inden for 1-2 arbejdsdage. Hvis du afgiver din bestilling før kl. 13 mandag-torsdag og før kl. 12 fredag vil dine varer blive afsendt fra Pixojet samme dag, såfremt vi har varen på lager.

Hvis dine bestilte varer mod forventning, stadig ikke er blevet leveret inden for denne tidsfrist, prøv da at tage kontakt til Pixojets kundeservice på Tlf: 61142487 eller mail: info@pixojet.dk.

 

Q: Hvad hvis jeg fortryder mit køb?

A: Hos Pixojet har du altid 14 dages fortrydelsesret uanset hvad og hvor meget du handler os.

De 14 dage starter fra den dag du har modtaget dine varer, eller den dag som din sidste varer er ankommet hvis der er tale om et sæt hvor flere produkter indgår.

Du fortryder dit køb ved at give os tydeligt besked om dette, ved enten at kontakte os på Tlf: 61142487 eller mail: info@pixojet.dk. Husk at gøre tydeligt opmærksom på at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret og at udfylde fortrydelsesformularen som kan findes på følgende link: https://www.pixojet.dk/fortrydelsesformular/

Så snart vi har modtaget din meddelelse om at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, skal din/dine varer være os i hænde senest 14 dage efter. Omkostningerne i forbindelse med returforsendelsen afholder af dig som køber.

Pixojet gør opmærksom på at samme regler omkring fortrydelsesret gælder både privat- såvel som erhvervskunder.

 

Q: De varer som jeg har fået leveret eller selv afhentet opfylder ikke mine forventninger, hvad kan jeg gøre?

A: Såfremt at du ikke har åbnet for dine varer og at det er under 14 dage siden du modtog din ordre, har du altid mulighed for at gøre brug af din fortrydelsesret (se ovenstående).

Hvis du derimod allerede har pakket din ordre helt ud, eller at de 14 dages fortrydelsesret allerede er udløbet, er der kun tilbage at undersøge om du kan gøre brug af din 2årige reklamationsret. For at du kan gøre brug af din reklamationsret er der dog nogle forsætninger som skal ligge til grund for din utilfredshed med dit køb:

Dit købte produkt er først og fremmest nød til at have synlige fejl eller mangler som Pixojet ansvarlig for, og som gør at produktet ikke kan udføre den funktion som det var tiltænkt.

I dette tilfælde kan du gøre brug af din reklamationsret såfremt at fejlen på din købte varer var tilstede på købstidspunktet også selvom den først kommer til syne efter at du har brugt varen i noget tid.

Du gør brug af din reklamationsret ved at give os tydeligt besked om dette, ved enten at kontakte os på Tlf: 61142487 eller mail: info@pixojet.dk. Husk at gøre tydeligt opmærksom på at du ønsker at gøre brug af din reklamationsret og at udfylde fortrydelsesformularen som kan findes på følgende link: https://www.pixojet.dk/fortrydelsesformular/

Så snart vi har modtaget din meddelelse om at du ønsker at gøre brug af din reklamationsret, sørger vi for at du bliver afhjulpet hurtigst muligt, enten ved at reparerer dit produkt, sende dig et nyt produkt, eller give dig pengene tilbage, alt efter hvad vi vurderer som værende mest hensigtsmæssigt. Omkostningerne i forbindelse med returforsendelsen og reparation afholdes af os som sælger, da afhjælpningen på ingen måde må være dig til unødig ulempe.

Pixojet gør opmærksom på at samme regler omkring reklamationsret gælder både privat- såvel som erhvervskunder.

 

Q: Jeg har allerede pakket min købte produkt ud, har jeg stadig mulighed for at returnere det?

A: Såfremt du ønsker at gøre brug af din 14 dages fortrydelsesret, men allerede har pakket en eller flere af dine produkter op, kan varens nuværende stand have indflydelse på hvor mange penge du har mulighed for at få retur, alt efter varens handelsmæssige værdi.

Dette skyldes at nogle produkter forringes markant ved åbning af emballage, et eksempel på dette kan være blækpatroner som ved åbning af sikkerhedsemballage, hurtigt begynder at tørre ud, og derfor kan være besværlige at videresælge.

Hvis du derimod har fundet en fejl eller mangel på dit produkt efter at have åbnet det, kan du altid gøre brug af din 2årige reklamationsret, såfremt at denne er Pixojets ansvar og at fejlen var tilstede på varen under købstidspunktet. (Se ovenstående)

 

Fik du ikke svar på dit/dine spørgsmål?

Du er altid velkommen til at henvende dig til af vores flinke kundepersonale med spørgsmål eller for at få rådgivning på:

Pixojet.dk CVR: 71158713 Siriusvej 17, 7430 Ikast Tlf. 61142487 info@pixojet.dk

Pixojet er meget mere end blækpatroner, tonere og tilbehør

Pixojet er Danmarks største forhandler af forbrugsstoffer til printer, kontorudstyr, samt tilbehør til printning og elektronik. Vi forhandler tilbehør til alle kendte mærker indenfor printning og kontor. Så hvis du er træt af at betale overpriser for blækpatroner og toner hos vores konkurrenter, så køb dit blæk og toner på nettet hos pixojet.dk!

Vi har detaljerede beskrivelser af alle produkterne i vores sortiment, så du kan være helt sikker på at kunne finde nøjagtigt den blækpatron, toner eller tilbehør der matcher dine behov. Er du i tvivl om hvilket produkt du skal vælge, sidder vores hotline naturligvis også klar til at guide dig gennem junglen af blæk, toner samt tilbehør.

Hos pixojet.dk kan du finde billige blækpatroner og toner til langt under markedsprisen ? vi køber direkte ved producenterne, gennem vores eget indkøbskontor i Danmark og Kina, hvilket sikrer vores kunder de laveste priser.

{if $general.languageIso == "DK"} {literal} {/literal} {/if}